Jobs hos Døssing og Partnere

Et moderne revisions- og rådgivningshus i Hillerød

   

Ledige stillinger hos Døssing og Partnere:

REVISOR:

Døssing & Partnere har kontor i Hillerød, i flotte lyse lokaler i Trollesminde Kontorpark.
Hillerød er en by i vækst, centralt beliggende i Nordsjælland og kun 30 min fra indre København.

Vi er et moderne revisions- og rådgivningshus med mange års erfaring og høj professionalisme. Vi er i dag ca. 55 dygtige og engagerede medarbejdere, herunder registrerede revisorer og statsautoriserede revisorer, der alle er med til at sætte dagsordenen for det høje faglige ambitionsniveau og gode kollegiale sammenhold. Hos Døssing & Partnere arbejder man ud fra et værdisæt om nærhed, service, interesse og menneskelige værdier.

Stillingen:
Som revisor hos Døssing & Partnere bliver du en del af et dynamisk og stærkt team af unge kollegaer, med et socialt godt sammenhold.

Du får et selvstændigt job med ansvaret for din egen portefølje af kunder. Det er et stor ansvar, og derfor er det afgørende at kunne skabe varige relationer og agere professionelt.
Du kommer til at servicere og rådgive alle typer af virksomheder.


Opgaver:

- Revision, review og assistance af årsrapporter for selskaber og virksomheder, indkomst- og formueopgørelser samt personlige selvangivelser

- Løbende rådgivning og ad. hoc opgaver

- Enkelte bogføringsopgaver

- Kundekontakt til din egen kundekreds

- Mulighed for deltagelse i netværk


Dine kvalifikationer:

Stillingen tilpasses dine kompetencer og erfaringsniveau, så det er ikke afgørende, hvor du er i dit karriereforløb, dog skal du have minimum 3 års erfaring indenfor branchen.

Du er:

- Ansvarsfuld, målrettet og ambitiøs på både dine egne, kundernes og virksomhedens vegne

- Social, tillidsvækkende og nærværende i relationen til både kollegaer og kunder

- Har lysten til at være synlig i forhold til dine kunder

- Kan bevare overblikket, også når det går stærkt

- Klar og tydelig i din kommunikation, både skriftligt og mundtligt

Døssing & Partnere tilbyder:

- En spændende revisionsvirksomhed i vækst

- Et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø, med engagerede og dygtige kollegaer

- Mulighed for at skabe balance mellem dit privatliv og arbejdsliv

- Mulighed for at være del af en flad organisation, hvor trivsel har høj prioritet, og hvor beslutningsvejene er kort

- Deltagelse i diverse kurser, der måtte være relevant for dig og jobbet.

- Gode personalegoder

- Deltagelse i faglige og sociale aktiviteter

- Fuld tid 37 timer/ugen, med betalt overarbejde og flekstidsordning.


Vil du vide mere, kontakt venligst, Jeanette Vetlov, Partner og HR ansvarlig på telefon 4822 7509 eller mail jmv@dossing.dk

Ansøgningsfrist: Vi afholder løbende ansættelsessamtaler.

Statsautoriseret revisor

Se jobopslag her

Hos Døssing & Partnere lægger vi stor vægt på det menneskelige aspekt i ethvert samarbejde, hvad end det gælder vort samarbejde med kunder eller kollegaer imellem.

Vi har en god tilgang af nye opgaver og søger løbende engagerede revisorer med nogle års erfaring, der kan bidrage til løsningen af en række opgaver sammen med gode kolleger. Vi har brug for DIG, der har en professionel adfærd og tilgang til faget. Det er vigtigt, at du er udadvendt og finder det naturligt at yde en nærværende og proaktiv service over for vores kunder. Du bliver hos Døssing & Partnere en del af et socialt og godt sammenhold med en uformel omgangstone. Vi har det rigtigt godt sammen og giver plads til både humor og sociale aktiviteter.

Dine opgaver bliver

Såfremt du bliver vores nye kollega vil du blandt andet komme til at arbejde med følgende opgaver:

  • Revision, review og assistance af selskabsregnskaber
  • Udarbejdelse af personlige regnskaber
  • Skattemæssige opgørelser selskaber og personlige virksomheder
  • Bogføringsmæssig og regnskabsmæssig assistance
  • Løbende rådgivning af egen kundeportefølje
  • Direkte kundekontakt

Vi forestiller os, at du

  • er uddannet HD i regnskab og har min. 4-6 års praktisk erfaring
  • er god til at samarbejde, er udadvendt og imødekommende
  • har gå-på-mod og er fleksibel
  • har gode IT-kompetencer

Om os

En udfordrende hverdag med ansvar for egen kundeportefølje. Du får mulighed for såvel faglig som personlig udvikling gennem de daglige arbejdsopgaver og kurser. Vi tilbyder dig en fleksibel arbejdsdag, som du i høj grad selv planlægger.

Vi tilbyder

  • et uformelt arbejdsmiljø i en flad organisationsstruktur
  • gode udviklingsmuligheder, som bliver planlagt i samarbejde med dig og din leder
  • et moderne kontormiljø og kantineordning
  • flextid
  • fri parkeringsplads

Hvad nu?
Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Jeanette Møller Vetlov på telefon 48 22 75 09.

Udfyld skabelon til højre på siden og du vil høre fra os.

 

 

Uopfordret ansøgning?

Vi modtager gerne uopfordrede ansøgninger.
Udfyld formularen og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Vores netværk:

      Vi støtter som sponsorer: