Jobopslag

Bogholder/Controller

Vi søger en engageret bogholder/controller med nogle års erfaring – og gerne fra en lignende stilling fra et andet bogførings- eller revisionskontor.

Døssing & Partnere har kontor i Hillerød, i flotte lyse lokaler i Trollesminde Kontorpark.
Hillerød er en by i vækst, centralt beliggende i Nordsjælland men kun 30 minutters kørsel til København.

Vi er et moderne revisions- og rådgivningshus med mange års erfaring og høj professionalisme. Vi er i dag ca. 55 dygtige og engagerede medarbejdere, herunder registrerede revisorer og statsautoriserede revisorer, der alle er med til at sætte dagsordenen for det høje faglige ambitionsniveau og gode kollegiale sammenhold.

Hos Døssing & Partnere arbejder man ud fra et værdisæt om nærhed, service, interesse og menneskelige værdier.

Som bogholder/Controller får du ansvaret for din egen portefølje af kunder, som du har løbende kontakt til året igennem og enkelte tilfælde sker arbejdet ude hos kunden.

Din kundekreds består primært af mindre, selvstændige erhvervsdrivende og spænder fra håndværkeren over ejendomsmægleren til restaurationer og mindre detailvirksomheder.

Dine tre hovedopgaver bliver bogføring, moms og assistance med udarbejdelse af løn, og du kommer derfor selvstændigt til at varetage:

Dine opgaver
Bogføring og kontering, afstemningsopgaver, herunder bank m.v. samt momsregnskab.
Udarbejdelse af lønningsregnskab i lønbureauernes lønsystemer.
Arbejde med tekstbehandling, regneark og forskellige økonomiprogrammer.
Klargøring af bogholderiet til årsafslutningen med diverse afstemninger
Controlling af interne og eksterne regnskaber.
Løbende kontakt med kunderne i forbindelse med ovenstående opgaver.
Kompetencer
God til selv at planlægge og strukturere dine arbejdsopgaver.
Som person åben og imødekommende – både når du hjælper andre og når du selv har brug for hjælp.
Til at arbejde med IT, herunder Office-pakken og diverse finans- og økonomiprogrammer.
Vi tilbyder
Du bliver en del af et team på 10 kolleger og tilbringer dagen i et moderne kontormiljø. Vi stræber efter, at vores kontor er et rart sted at være for både kunder og medarbejdere. Her kan du spørge dine kollegaer til råds, når du støder på udfordringer. Vi er stolte af at være en vellidt arbejdsplads med en uformel tone, og vi ser frem til at byde dig velkommen og sørge for, at du kommer godt fra start. Få fleksible arbejdstider Udover et uformelt arbejdsmiljø tilbyder vi kantineordning og fleksible arbejdstider. Du møder typisk ind mellem 7.00 og 9.00 og har fri mellem 15.00 og 17.00. Du kan derfor i stor udstrækning være med til at planlægge din egen arbejdstid.
En udfordrende hverdag med ansvar for egen kundeportefølje.
Du får mulighed for såvel faglig som personlig udvikling gennem de daglige arbejdsopgaver og kurser.
En fleksibel arbejdsdag, som du i høj grad selv planlægger.
En spændende revisionsvirksomhed i vækst.
Et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø, med 10 engagerede og dygtige kolleger.
Mulighed for at skabe balance mellem dit privatliv og arbejdsliv.
Mulighed for at være del af en flad organisation, hvor trivsel har høj prioritet, og hvor beslutningsvejene er korte.
Deltagelse i diverse kurser, der måtte være relevant for dig og jobbet.
Gode personalegoder.
Deltagelse i faglige og sociale aktiviteter.
Fuld tid 37 timer/ugen, med betalt overarbejde og flekstidsordning.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
Henrik Følbæk Nielsen
Leder af CFO service

Telefon 2490 5489

Ansøgningsfrist: Vi afholder løbende ansættelsessamtaler.


Gå til ansøgning
Idégrundlaget for revisorvirksomheden
Døssing & Partnere er at drive en godkendt revisorvirksomhed, der leverer kvalitetsydelser til kunderne til konkurrencedygtige priser.

Kontakt

4824 7314
[email protected]
Roskildevej 12A
3400 Hillerød
Google Maps
Døssing & Partnere © 2020
CVR.: 54879911 
X