Bogholder/revisorassistent

Bogholder/revisorassistent til Døssing & Partnere

Vi søger en engageret bogholder/revisorassistent med nogle års erfaring, eventuelt med erfaring fra en lignende stilling på et revisionskontor.

Tiltræden efter aftale.

 

Døssing & Partnere er et moderne revisions- og rådgivningshus, som bygger på et fundament af 100 års erfaring og høj faglighed. I dag er vi ca. 50 dygtige og engagerede medarbejdere i vores flotte kontorlokaler i Trollesminde Kontorpark i Hillerød. Herunder registrerede revisorer og statsautoriserede revisorer, der er alle er med til at sætte dagsordenen for vores høje faglige ambitionsniveau og gode kollegiale sammenhold.

Du er frisk på at tage fat i de forskelligartede arbejdsopgaver samt god til at arbejde selvstændigt. Det er naturligt for dig, at være ansvarlig for egen planlægning med ansvar for at kunderne får tingene til tiden.

Vi sætter pris på en medarbejder, der er parat til at yde en ekstra indsats, når der er behov for det - til gengæld tilbyder vi frie arbejdsforhold.



Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet …

Som bogholder/revisorassistent får du ansvaret for din egen portefølje af kunder, som du har løbende kontakt til året igennem. Din kundekreds består primært af mindre, selvstændige erhvervsdrivende og spænder fra håndværkeren over ejendomsmægleren til restaurationer og mindre detailvirksomheder. Dine tre hovedopgaver bliver bogføring, moms og assistance med udarbejdelse af løn, og du kommer derfor selvstændigt til at varetage:

·      Bogføring og kontering, afstemningsopgaver, herunder bank m.v. samt momsregnskab.

·      Udarbejdelse af lønningsregnskab i lønbureauernes lønsystemer.

·      Arbejde med tekstbehandling, regneark og forskellige økonomiprogrammer.

·      Løbende kontakt med kunderne i forbindelse med ovenstående opgaver.

·      Klargøring af bogholderiet til årsafslutningen med diverse afstemninger

 

Om dig – du …

·         Du er god til selv at planlægge og strukturere dine arbejdsopgaver.

·         Du er som person åben og imødekommende både når du hjælper andre og når du selv har brug for hjælp.

·         Du vant til at arbejde med IT, herunder Office-pakken og diverse finans- og økonomiprogrammer.


Bliv del af en virksomhed med erfarne kollegaer
Du bliver en del af et team på 6-7 kollegaer og tilbringer dagen i et moderne kontormiljø.  Vi stræber efter, at vores kontor er et rart sted at være for både kunder og medarbejdere. Her kan du spørge dine kollegaer til råds, når du støder på udfordringer. Vi er stolte af at være en vellidt arbejdsplads med en uformel tone, og vi ser frem til at byde dig velkommen og sørge for, at du kommer godt fra start.

Fleksible arbejdstider
Udover et uformelt arbejdsmiljø tilbyder vi kantineordning og fleksible arbejdstider. Du møder typisk ind mellem 7.00 og 9.00 og har fri mellem 15.00 og 17.00. Du kan derfor i stor udstrækning være med til at planlægge din egen arbejdstid.

Lyder det som noget for dig? 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders Nyberg på tlf. 48 22 75 28 eller via e-mail på any@dossing.dk.

For at søge stillingen skal du sende din ansøgning med CV og relevante bilag til any@dossing.dk snarest muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende og tager stillingen ned, når den rette kandidat er fundet.  

Døssing & Partnere

Roskildevej 12A

3400  Hillerød

 Vi ser frem til at høre fra dig!